woensdag 8 februari 2012

OMDAT WE ER GEEN GENOEG VAN KUNNEN KRIJGEN......

Winter in Versoix 2012">


Zo'n beetje de hele Europese pers (inclusief AD & Telegraaf) heeft zich al op dat ene straatje in Versoix (Zwitserland) gestort en er foto's over geplaatst. Natuurlijk is het altijd leuker om zelf je foto's te maken en dus ben ik vanmiddag ook maar even gegaan. Het is +/- 800 mtr verder dan de foto's die ik een paar dagen geleden heb gemaakt (die van de haven) maar toen hadden we geen tijd. Nu dus even tijd gemaakt en.....het was bijzonder. Ik denk dat de eigenaren van de auto's die daar zaterdag (met de orkaanwind) geparkeerd stonden voorlopig nog even moeten fietsen....

Aangezien ik ze niet allemaal kon downloaden (bestand te groot), heb ik ze maar in een webalbum geplaatst. Klik op "Winter in Versoix 2012" voor de link.


Veel plezier !

1 opmerking: