vrijdag 29 januari 2010

EINDELIJK : DE SLAAPKAMER

Vandaag een plaatjesblog van de metamorfose van de slaapkamer. Vooraf ben ik vergeten foto's te nemen en dus heb ik maar een foto ten tijde van onze bezichtiging, gebruikt. De kleuren zijn op sommige foto's wat te geel/oranje maar ik had de camera op een verkeerde instelling staan. Enjoy en prettig weekend !

 
Hoe het was bij bezichtiging

 
Eindelijk plek gevonden voor ons witte schilderij

 
Mijn langverwachte koeien (harig) behang.

 
Doorkijkje naar de inloopkast (met dezelfde 'harige koeien' als panelen)

7 opmerkingen:

duijsensfamily zei

Hey Crea-Bea!

Zo heb je farmville in je eigen huis! leuk!
Geen rampen gebeurd? Ja behalve die koeien die hun leven lieten voor jouw behang?
Uiteraard snakken we nog naar de sappige achtergrondverhalen!!!!
Fijn weekend,
Gr. Claudia

PETER, JOLANDA, CHANTAL EN ROBIN zei

LOVE IT!!

Wat onwijs gaaf behang; ik heb dat nog nooit gezien; dus het is echt harig?

Wat koel zeg; ik vind jullie "witte" schilderij ook heel mooi; komt goed uit op die bruine muur.
Je koeienkleed is ook gaaf ..

Helemaal Toppie!
Wat is het volgende projekt?

Jolanda

Familie Smits zei

yep, zelfde als die wand met dat donkere behang in de kamer. Het is geen echt haar natuurlijk maar zo voelt het wel.
Ze hebben heel gaaf behang. Hier nog meer soorten
http://www.elitis.fr/brochure2009/

PETER, JOLANDA, CHANTAL EN ROBIN zei

Wow ik heb net naar die brochure zitten kijken; daar staan echt prachtige dingen in zeg!
Heb jij die winkel in de buurt: is er een mogelijkheid van bestellen online of je weet?
De stoffen die ze hebben zijn ook echt schitterend.

Saskia zei

Heel apart zeg. Ik vind het wel jammer dat we het niet kunnen voelen. Een mooie warme kleur, dat bruin en je schilderij komt er inderdaad heel goed op uit. Ik ben wel jaloers hoor, want onze slaapkamer is maar een rommeltje :(

Familie Smits zei

@Jolanda : Elitis schijnt een Frans merk te zijn maar gekgenoeg bestelt mijn leverancier (een binnenhuisarchitect) het in Italië. Je moet gewoon even googlen op verkooppunten in Canada. Ik denk dat het wereldwijd wordt verkocht. Het is niet goedkoop maar je hebt wel iets aparts !

Peter zei

Master bedroom ziet er gelikt uit. Hele vergetering ten opzichte van de bezichtiging als je het mij vraagt.
Volgende project de tuin en het zwembad??

Hoe is het met de afwasmachine btw??